• Kontaktai
  • Privatumo politika ir Taisyklės
  • Low Air: jausmingas gatvės šokis FEEL-LINK Juodoji salė
    Iki pasiūlymo pabaigos:
    5,6€
    11,2€
    Pirkti

    Low Air: jausmingas gatvės šokis FEEL-LINK Juodoji salė

    -50%
    Vilnius, MENŲ SPAUSTUVĖ
    Spalio 21 d., 19:00 val.
    40 min.

    Auksiniam scenos kryžiui nominuotas jausmingas gatvės šokio spektaklis FEEL-LINK**

     

    Vilniaus miesto šokio teatras Low Air | trukmė 40' | N7

    kūrėjai ir atlikėjai Laurynas Žakevičius ir Airida Gudaitė | scenografė Renata Valčik | šviesų dailininkai Eugenijus Sabaliauskas ir Povilas Laurinaitis

    sukurta jaunųjų scenos menininkų programai „Atvira erdvė'2011", Menų spaustuvė

     

    Jaunosios kartos šokėjų ir choreografų Airidos Gudaitės ir Lauryno Žakevičiaus duetas šokio spektaklyje ,,Feel-Link“ nagrinėja dviejų žmonių vidinius išgyvenimus, sukeltus įvairių meilės ir santykių patirčių. Spektaklio veikėjai pasitelkia laisvo urbanistinio šokio technikas, padedančias išlaisvinti kūno motoriką ir kartu priartinančias kūrinio temą prie jaunosios kartos šokio vertybių.

     

    Autoriai įžvelgia sąsajas bei sąskambius tarp muzikinio spektaklio pagrindo ir pačios spektaklio idėjos. Spektaklio pavadinimas – angliško žodžio "feeling" (jausmas) transformacija į naujadarą „feel-link“, kuris nurodo į spektaklio tematiką: kasdienę tikrų jausmų paiešką.

     

    Muzikinį spektaklio pagrindą sudaro amerikietės pianistės, džiazo atlikėjos Eunice Kathleen Waymon, dar kitaip žinomos sceniniu vardu Nina Simone, kūrinio ,,Feelings“ interpretacija. Kūrinio teksto, muzikos ir šokio kalbos sintezė leidžia įžvelgti besikartojančias pastangas užmiršti arba atrasti jausmus.

     

    „Tai pirmasis mūsų teatrinis kūrinys bei pirmasis išgrynintas gatvės šokio spektaklis teatro erdvėje, kuris jau daugiau nei septynerius metus nepalieka abejingų Lietuvoje ir už jos ribų. Tikime, kad šis darbas sudomins tiek jaunąją kartą, tiek vyresnio amžiaus šokio meno mylėtojus,“– sako kūrėjai, Airida Gudaitė ir Laurynas Žakevičius.

     

    nuomonės:

     

    Scenoje jiems daugiau nieko nereikia – tik jų lanksčių kūnų, kūrybiško požiūrio į gatvės šokį scenoje ir meilės, kuri sklinda vienas kitam. Keturios žvaigždės. [Mary Brennan.,The Herald]

     

    Ypatingas šokėjų Airidos Gudaitės ir Lauryno Žakevičiaus darbas, kurį mažai atlikėjų kuriems pavyktų tai atkartoti. Trys žvaigždės. [Kelly Apter, The Scotsman]

     

    Gatvės šokio spektaklis žavėjo ne tik tobulų kūnų deriniu. Didelį įspūdį darė ir šviesų žaismas (šviesų dailininkas Eugenijus Sabaliauskas), kuris tai paslėpdavo, tai vėl leisdavo žiūrovams išvysti šokėjus. [Dovilė Žilionytė, Delfi.lt]

     

    Spektaklyje dominuoja išbaigtas judesys, kurio atlikimas labiausiai prikausto dėmesį. Iki pusės nuogas raumeningas Lauryno Žakevičiaus kūnas demonstruoja jėgą ir įvaldytą gatvės šokio stilių <...> Airida Gudaitė pulsuoja trapiais, banguotais, tačiau dažnai arogantiškais gestais, mimika ir judesiais <...> Šis judesio pokalbis iš tiesų vyksta subtiliai ir poetiškai, išvengiant tiesmukų akibrokštų ar konfliktų kūrimo, ekstremalioms pozoms tampant stipriausiu emociniu prieskoniu.[Monika Jarulytė, kulturpolis.lt]

     

    Negana to, kad malonu stebėti gyvus, atletiškus ir treniruotus šokėjų kūnus, tai yra ir gražus hip-hopo baletas. [Dita Eglīte, journal dance.lv]

     

    ** spektaklio autoriai ir atlikėjai už šį debiutinį darbą 2011 metais buvo nominuoti Auksinių scenos kryžių apdovanojimams Jaunojo menininko kategorijoje.

     

    *** spektaklis pristatytas: Vokietija (International Tanzmesse NRW, 2012), JAV (Lietuvių bendruomenės renginys, 2013), Baltarusija (International festival of Modern Choreography, 2013, 2014), Ukraina (Gogolfest, 2016), Didžioji Britanija (Škotija) (International Fringe festival, 2016), Švedija (Plattform X / Göteborg Dans & Teater Festival, 2016), Prancūzija (tarptautinis turas po 20 miestų, 2016 - 2017), Izraelis (Suzanne Dellal Centre, 2017), Izraelis (Machol Shalem Dance House, 2017), Islandija (2018), Kinija (2018), Grenlandija (2018)