• Kontaktai
  • Privatumo politika ir Taisyklės
  • Naujasis Baltijos šokis'19: Normalūs troškimai (Kanada) Juodoji salė
    Iki pasiūlymo pabaigos:
    9,72€
    16,2€
    Pirkti

    Naujasis Baltijos šokis'19: Normalūs troškimai (Kanada) Juodoji salė

    -40%
    Vilnius, MENŲ SPAUSTUVĖ (Šiltadaržio g. 6)
    Gegužės 8 d., 19:00 val.
    1 val. 5 min.

    Emile Pineault (Kanada)

     

    Gegužės 8 d. 20.30 val., Menų spaustuvė, Juodoji salė

     

     

    Režisierius ir atlikėjas: Emile Pineault

    Šviesų ir scenos dizaineris, techninis režisierius: Julien Brun | Garso dizainas: Joël Lavoie | Dramaturgija: Sebastian Kann | Nuomonė iš šalies: Peter James, Mimi Jeong | Kūrybinės rezidencijos: „Circuit-Est“, „Espace Libre“, „Fondation L’Abri“, „Jakta 78“, „Monument National“, „Destelheide“

     

    Premjera: 2018 m. / Trukmė: 65 min.

     

    „Normaliuose troškimuose“ Emile'is Pineault kviečia atsiverti akrobatiniams pojūčiams. Vieniša figūra scenoje be perstojo save perpildo, jos siluetui beišsitrinant kinetinėje ekstazėje. Supurtymas, srautas, pasikartojimas, suvaržymas, spaudimas, stūmimas, karštis, vibracija – Pineault pasirodymas neša mus per daugybę stadijų ir emocinių būvių, taip mobilizuodamas ne tik kūną, bet ir stiprias teatro erdvės technologijas, kad perteiktų subtilią, bet intensyvią fizinę patirtį.

     

    Emile'is Pineault – patyręs cirko menininkas, pirmajame savo soliniame darbe kritiškai žiūrintis į akrobatinės praktikos kanonus. Čia cirko kūnas – ne meistriškumo pozicijos, o nenugalimos jėgos linijų išvagotas. Gilus įsitraukimas į šviesą ir garsą, kuriuos gyvai kuria Julienas Brunas ir Joëlis Lavoie, bei fizinę praktiką veikia kaip akrobato „vidinio judėjimo“ tarpininkas, akrobatiką suprantant kaip jungtinę patirtį – kūnišką, atšiaurią ir intensyviai hipnotizuojančią.

     

    Buvimas cirko pasaulyje nuo pat vaikystės paskatino E. Pineault iš naujo išnagrinėti savo praktiką ir meninę sritį. Statydamas save priešingoje įprastai cirką apibrėžiančios estetikos pusėje, jis stengiasi decentralizuoti ir atverti naujas galimybes, suvokdamas cirką kaip tarpininką sudėtingame šiuolaikinio meno tinkle. Pineault dabar gilinasi į klausimus, susijusius su akrobatikos jutimu, realizavimu ir perdirbimu. Akrobatika jam – bendra patirtis, instinktyvi ir apčiuopiama tiek žiūrovui, tiek akrobatui.